Klachtenregeling:

 

Praktijk Harreman doet al het mogelijk eraan om de verwerking van uw persoonsgegevens op de juiste manier te verwerken en uw consulten naar wens te laten verlopen.

 

Mocht u een klacht hebben over de verwerking van uw persoonsgegevens dan vraag ik u hierover direct schriftelijk contact met mij op te nemen.

Deze klacht dient opgestuurd te worden naar:

Praktijk Harreman

t.a.v. Wilma Harreman

Heemskerkstraat 12

2665 AK Bleiswijk.

Of via de mail: info@praktijkharreman.nl

Kom ik er met u niet uit, wat ik heel vervelend zou vinden, dan heeft u altijd het recht om uw klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

 

Mocht u onvrede, een klacht hebben over uw consult, of de manier waarop u bent bejegend bij Praktijk Harreman, dan vraag ik u hierover direct schriftelijk contact met mij op te nemen.

Deze klacht dient opgestuurd te worden naar:

Praktijk Harreman

t.a.v. Wilma Harreman

Heemskerkstraat 12

2665 AK Bleiswijk.

Of via de mail: info@praktijkharreman.nl

 

Meestal lost een goed gesprek tussen u en mij, uw onvrede of klacht op.

Komen we er samen in een gesprek niet uit, dan kunt u als cliënt of ouder, een klachtenfunctionaris van de beroepsvereniging, het V.N.T., inschakelen.

Ook ben ik  lid van het SCAG (klachten commissie) en de folders hiervan liggen in mijn praktijk.

Komt u er dan nog niet uit dan kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie.

Een geschil indienen bij de geschilcommissie kost (momenteel mei 2018) 

є 52,50. (WKKGZ).